dijous, 23 de febrer del 2012

AQUARAMA




En aquest article vos vaig a parlar sobre el parc aquàtic d’Aquarama que està situat en Benicàssim, província de Castelló.

Aquarama és un parc aquàtic molt, molt, divertit. També és un dels més importants
d’Espanya, ja que te unes atraccions úniques com el salt del Diable, que és la més alta de tota Europa, el salt de l’Àngel i les trenes.

El que més m’agrada a mi és la llançadora perquè fa molta impressió, i la que menys m’agrade és la
de la tirolina perquè és molt perillosa i si quant et tires caus en mala posició pots fer-te mal. La més divertida de totes és la de les dunes per dues coses, la primera és que vas molt ràpit, i l’altra és que pots jugar, amb el company a fer carreres.
Jo vos recomane que aneu i que probeu totes les atraccions sobretot el salt del Diable.
A la hora de dinar pots anar a molts restaurants, després si t’avellis pots anar a la sala de jocs on pots jugar al billar, a les màquines recreatives, al air hokey etc.

Ara vaig a fer una llista del TOP 5 en parcs aquàtics.

1- Siam Park (Tenerife)
2- Costa Caribe (Port Aventura)
3- Aqualàndia (Benidorm)
4- Aqualand (Maspalomas)
5- Aquarama ( Benicàssim)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada